torstai 5. kesäkuuta 2014

Hyvä mielen agireenit

Agilitytreenit keskellä yövuoroputkea ei ehkä ole se ideaalitilanne, mutta joskus onnistumisia tulee pienessä koomatilassakin. :) Siiri oli ollut koko sunnuntain varsin hyväntuulinen ja vähän pilke silmäkulmassa, joten kunnon treenit teki sillekin hyvää.

Aluksi otettiin peräkkäisiä hyppyjä ja putkeen menoa hypyltä. No problemos, varsinkin putkeen meno on jo hyvin hallussa. Siiri oli hyvässä vireessä ja teki hommia alusta asti innolla. Keppejä mentiin vaikeammalta puolelta ja Siiri teki hyvin aina kun mä olin kartalla mistä välistä pitikään mennä... ;)

A:n harjoittelu aloitettiin seuraavana ja mä olin yllättynyt miten helposti Siiri sen otti haltuun. Muutama kerta varmistelua remmin kanssa, mut sitten selvittiin jo ilman. Mamma sai noottia liian hitaasta ohjauksesta alastulolla, on kuulemma vaikeeta pysäyttää massaa jos käskyn saa kun on maassa jo... Pääasia on että A tuntui olevan kiva ja sinne meno oli mieluisaa puuhaa.

Lopuksi mentiin osissa pieni rata. Kolmelta hypyltä A ja putken kautta yhdelle hypylle. Kivaa oli molemmilla ja jäähdyttelyn jälkeen oli varsin rento ja tyytyväinen koiruus kotisohvalla. :)

Yleisesti olen iloinen, että Siiri on syttynyt lajiin ja meillä on yhdessä kivaa. Siirin kohdalla tämä on tärkeää, koska se on aina ollut vähän vakava tekijä reenaillessa vaikka noin muuten onkin melkoinen pelle. Huippufiiliksillä siis odottelen jo ensi viikon treenejä!  :)

Ihana lämpö alkaa hiipiä taas tänne Pohjolaankin joten mikäs olisikaan mukavampaa kuin aloittaa huomenna loma! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti