maanantai 29. syyskuuta 2014

Lomailua

Huokaus... mulla alkoi loma... Edessä on pari viikkoa lepoa, ihania ystäviä ja tietenkin täpläkoirien kanssa touhuamista. Olen ollut melkoisen uupunut työrintamalla, joten tämä breikki tulee todella tarpeeseen. Olen suunnitellut kaikenlaista kaappien siivouksesta kellarikopin raivaamiseen, mutta en aio stressata jos en saa kaikkea tehtyä. Jotain toivoisin kuitenkin saavani aikaan... :)


Viikonloppuna oli melkoisen myrskyisää syyssäätä ja Näsijärvessä oikein kunnon vaahtopäisiä aaltoja. Kaunista sekin ja täplät tykkäsivät tuulisessa säässä riekkumisesta. Erityisesti Piitu aina vähän villiintyy tuulesta. :)

Siiri ja keppi... :)
















Eiliset agitreenit meni taas hyvin, Siiri on selvästi alkanut jo vähän hakemaan esteille ja se helpottaa mun ohjaamista ja myös vauhtia on tullut lisää. Teemana oli erilaiset hypyt ja muuten homma sujui kuin rasvattu, mutta renkaalla Siiri tarvitsee vielä selkeän ohjauksen. Muuri tai okseri ei aiheuttanut mitään erityistä, menivät samalla kuin tavishypytkin. Puomilla Siiri irtoaa hyvin namialustalle, mutta siitä jatkaminen on hidasta kun pitää varmuudeksi tarkastaa ympäristö namien varalta... Kepeillä molemmat puolet sujui nyt tosi hienosti, yksi ainoa moka mun hosumisen seurauksena. Kaiken kaikkiaan me edetään siis hienosti! :)

Kaunis Pii <3

Me lompsitaan nyt lomalle ja toivotellaan ihania syyspäiviä kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti