perjantai 18. huhtikuuta 2014

Kevätuutuudet!

En voinut vastustaa kiusausta ostaa typyille uudet fleksit. Löytyi niin kivasti punainen (on oikeasti kauniimpi punainen kuin tuossa kuvassa) ja pinkki. Käytössä vekottimet on vähän kevyen tuntuiset ja hiukan jännittää tuo nauhan ja nyörin välissä oleva muoviosa... Piitulle tämä on aivan riittävä, mutta Siirin kanssa täytyy miettiä. Nyt olen koirakkoja kohdatessa ottanut kiinni tuosta nauhasta, koska lukko on tosi tulevan oloinen, melko painava.

 

Toinen "uutuus" on uudet lenkkireitit! Vanhoilla tehdään hakkuita lähes ympäri vuorokauden, joten koska yölenkkeily kiinnosta, oli pakko etsiä uusia polkuja. Uusien reittien etsiminen on parasta mitä tiedän ja tästä kiitos Siirin kasvis-Tiinalle, joka aikoinaan pyöritti mua ympäri noita metsiä. :) Pikkuisen ollaan välillä eksyksissä, mutta eipä tuo haittaa. Sekä mulla että typyillä on kivaa, välillä törmätään uusiin koiratuttuihinkin ja keväisen lämmön herättämiin kukkasiin. :)


Ihanaa ja aurinkoista kevään jatkoa sekä rentouttavaa pääsiäistä niille jotka sen vapaalla viettävät! :)

7 kommenttia:

  1. Kuolasin kans kaikkia herkkuvärisiä flexejä viimeksi Mustissa ja Mirrissä :) Toivotaan, että nuo kestää! Meillä hajoaa yleensä uimassa, kun narttu tykkää purra hihnaa samalla, kun ui. Vapaaksi sitä ei voi veteen päästää tai pitää olla useampi tunti aikaa/uida se kiinni :P Näyttää ihanalta metsälenkki! Ihmettelen aina, kun toiset löytää noita reittejä. En oikein yksin uskalla lähteä minnekään ja pitäisi olla vielä sellainen, että ketään ei vaan tule vastaan :D Siis ainakaan toisia koiria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua aina harmittaa kun pikkukoirille on kaikki ihania värejä ja sit isommille on ne tylsät perusvärit vaan... Kyllä me isompien omistajat haluttais pinkkiä yms! :)

      Mä oon kans aikasemmin ollut tosi arka metsäilijä, mutta Siirin kasvis-Tiina totutti mut eksymään. :D Tuolla Kauppi-Niihama akselilla uskallan hyvin koska aina päätyy rantaan tai tielle, jossa tulee joku vastana jolta kysyä. :) Muitakin koirakkoja tuolla tosiaan välillä näkee, mutta liian harvoin mun sosiaalisantrojen makuun. :)

      Poista
    2. Hih, en tiennytkään, ettei isoille koirille ole pinkkiä ja vaaleanpunaista unelmaa tarjolla yhtä paljon, kun pienille :) Hyvä periaate, ettei eksymistä tarvi pelätä. Täytyisi varmaan keksiä mullekin joku totuttelija :)

      Poista
  2. Makean näköiset nuo fleksit, mutta harmi jos eivät ole käytössä riittävän jämäkät. :-/ Oikeassa olet, kyllähän Piitu ja Siiri _tarvitsevat_ jotain ihanan naisellista ja pinkkiä. :)

    Ihanan keväiset kuvat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedä tarviiko Pii ja Sii niitä, mut omistaja tarvii pinkkiä ja punaista ja muita herkullisia värejä. Ni. :)

      Poista
  3. Mulla on menny teijän blogi ihan ohi :O mutta nytpä löyty taas :) Mä tarttisin varmaan jonkun norsun kestävän fleksin et uskaltaisin noille omille laittaa :D
    http://roni-romppainen.vuodatus.net/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä suuremmin tätä levittänyt olekaan, mutta kiva kun löysit. :)

      Nuorempana Siiri teki muutamia sellaisia ryntäyksiä, että hirvitti, mut onneks sain sen opetettua pois siitä tavasta. Nykyään nuo tallustaa ihan maltilla noissa naruissa. :)

      Poista